SEN MED SKRIVNINGEN!

Hej, nu skriver jag här igen, förlåt att jag har varit lite sen med att skriva men denna vecka har inte alls varit rolig :(
I tisdags 4/11 orkade jag inte med all smärta för det var misstankar om att det var blindtarmen som spökade, så åkte till vårdcentralen halv 11  på morgonen dagen kanske det är, för jag hade tid då, men kom inte in för ens halv 12 kvart i 12. Sen skickade hon mig vidare till SÖS akuen där jag fick sitta till halv 11 på kvällen, det yog mig 12 timmar innan jag var hemma igen, helt otroligt, är det verkligen så det ska gå till? finns inte mkt att göra åt men det visade sig att alla prover såg bra ut så något snack om blintarmen var det då inte, Men dom sa att ja skulle komma tillbaka om det såklart inte har blivit bättre, och det har det verkligen itne blivit snarare värre om ni frågar mig, börjar gå ut i ryggen men jag ger det till nästa vecka sen ger jag upp. Då har jag gått med det i 3 veckor så då får dom F*N göra något!

Gör verkligen OOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så om ni frågar mig så är det nog misstanke om blintarmen men men....................

Nu ska ja sova... Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0