MYSIG DAG!

Idag har jag och min mamma varit inne på söder och fyndat lite, jätte mysigt,

 Först en halsduk från INDISKA 149:- Örhängen från GLITTER 79:- Sen en handkräm från APOTEKET ca 39:- , en härlig olja som ja sedan ska sätta in i min Walk-in-closet kommer bli otroligt god lukt där inne ca: 69:-. Blev också en jätte fin "kork" som man sätter på vinflaskor med en otoligt fin glitter boll på köpte den på INDISKA för ca 19:- och 4 stycken trislotter till min pappa till fars dag.. LYCKA TILL!



Annars ikväll blir det inte så mkt kommer bara vara hemma och tare lungt.... ska ta och krypa ner i soffan och kolla på en film nu.. Ha en trevligt kväll Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0